Pp_original

 NOLIKUMS

  1. Dalībnieki:

1.1. Latvijas pilsētu, rajonu, novadu vispārizglītojošu skolu komandas, no katras skolas tikai viena komanda, dalībnieki pamatskolas vai vidusskolas vecumā;

1.2. Komandā piedalās 5+1= 6 dalībnieki, no kuriem viens ir kapteinis un viens pavadonis. Komandu pavada pasniedzējs vai medmāsa ( viens cilvēks)

1.3. Katra komanda piedalās vienādos formas tērpos - UZMANĪBU: nenorādīt skolu!!! Apģērbs atbilstoši laika apstākļiem sacensību dienā.

2. Sacensību mērķis un uzdevumi:

2.1.Padziļināt skolēnu zināšanas par PP būtību un tās savlaicīgas sniegšanas nozīmi ikdienas situācijās;

2.2.Veicināt skolēnu līdzcietības un atbildības jūtu nostiprināšanu;

2.3.Atraisīt vēlmi un drosmi palīdzēt cietušā (saslimušā) dzīvībai un veselībai kritiskās situācijās;

2.4.Noskaidrot skolēnu zināšanu un prasmju līmeni PP, ievērojot Veselības Ministrijas Katastrofu Medicīnas centra apstiprināto 15.st. programmu, Popularizēt Starptautiskā Sarkanā Krusta idejas un principus.

  3. Sacensību norise:

2014.gada 10.maijā

Ledus halle

Pl. 11.00 Atklāšana

Reģistrācija no pl. 10.00 līdz 10.40

Pieteikumus (aizpildīt anketu, sk. pielikumā,  mājas lapa.www.jaunatne.daugavpils.lv)

 līdz 20.04..sūtīt elektroniski Pirmās palīdzības pasniedzējai un sacensību organizētājai : marina_puchka@inbox.lv.: Pieteikums PP sacensībām.

 Sacensību vērtēšana:

4.1.Ietvertie temati: atdzīvināšanas pasākumi pieaugušajiem, asiņošanas apturēšana un ķiveres noņemšana (1 glābējs) – praktiski; PP tests; tests par SK; PP sniegšana pie dažādiem ievainojumu veidiem, kas pietuvināti sadzīves situācijām.  Papildus etapi, kuri netiks vērtēti: atjautības, izglītojošie un informatīvie;

4.2.Sacensības vērtē PP sniegšanas pasniedzēji un medicīnas darbinieki, pēc VM KMC PP apmācības izstrādātās 15 stundu programma);

4.3.Sacensību galvenais tiesnesis – Marija Ķirņičanska, sertificēta pirmās palīdzības pasniedzēja.  P.s. Sacensību etapu skaits atkarīgs no pieteikušos komandu skaita.

5. Citi jautājumi:

5.1.Komandai līdzi ņemt vismaz 2 PP somas ar autoaptieciņas saturu.

5.2.Par komandu dalībnieku personīgo mantu uzglabāšanu sacensību laikā atbild komandas pavadonis;

5.3.Komandas pavadonis/pasniedzējs ir atbildīgs par to, lai skolēniem ir atļaujas (sk.pielikumā) no vecākiem piedalīties šajās sacensībās, atļaujas jānodod sacensību sekretariātam;

5.4.Uzvarētāju komandas saņems balvas;

5.5.Katram dalībniekam un pavadonim tiks nodrošināta ēdināšana.

 

  

Pieteikuma anketu nosūtīt līdz  2014.gada  20.04.

marina_puchka@inbox.lv 

(pieteikumu sk. mājas lapa lsk-daugavpils.lv )

Piesaistītie faili: