012_original

Radošās darbības nedēļas radi!2017 komanda aicina jauniešus, uzņēmējus, pašvaldības un nevalstiskā sektora pārstāvjus, kā arī citus interesentus piedalīties dizaina domāšanas praktiskajā seminārā “Kā pasaulei sadzirdēt par manu projektu? Klienta vajadzības. Efektīvs mārketings. Auditorijas piesaiste.”

Mūsdienu informācijas un piedāvājumu pārbagātībā sastopamies ar izaicinājumu, kā par savu īpašo ideju vai projektu pastāstīt pasaulei un kā ieinteresēt klientus jeb mērķauditoriju apmeklēt mūsu pasākumus, iesaistīties projektu īstenošanā un pirkt mūsu produktus vai pakalpojumus. Bet vai mēs esam domājuši par saviem projektiem no klienta vajadzību skatu punkta, parūpējoties par tāda piedāvājuma radīšanu, kura centrā ir klients un viņa vēlmes? 

Dizaina domāšanas praktiskajā seminārā, balstoties uz dalībnieku idejām un projektiem, meklēsim atbildes un inovatīvus risinājumus šiem izaicinājumiem. Semināra mērķis ir iepazīstināt dalībniekus ar dizaina domāšanas metodēm klienta vajadzību identificēšanai un efektīvas un klientu komunikācijas nodrošināšanai, kas palīdzētu veiksmīgi īstenot idejas un projektus, piesaistot tiem auditoriju.

Dizaina domāšanas praktisko semināru vadīs uzņēmuma "Brand Manual" eksperts no Igaunijas Kārels Mikkins (Kaarel Mikkin) kopā ar radi!2017 komandas pārstāvjiem. Seminārs notiks angļu un latviešu valodā; tā ietvaros tiks nodrošināts tulkojums no angļu valodas. Iepriekšēja pieteikšanās ir obligāta; dalība bez maksas.

Aicinām reģistrēties līdz 9. novembrim, aizpildot anketu šeit:ej.uz/dizainaseminars